عاقا طرفدار واقعی اینه
aghushe eshgh
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نويسندگان
roya

آخرین مطالب


 
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 18:32 :: نويسنده : roya

امروز دوستم گفت فامیلشون داشته بازی تراکتورو میدیده وقتی تراکتور باخته زنه سکته کرده مرده

عاقا طرفدار اینجوری دیدین خدایی؟؟؟

روحش شاد و یادش گرامی 



نظرات شما عزیزان:

فائق
ساعت14:16---19 بهمن 1391
پاسخ:ملت بی غم اینان

سپیده
ساعت10:47---19 بهمن 1391
بی تابم!
دلم تاب می خواهد
و یک هل محکم!
که دلم هری بریزد پایین
هرچه را در خودش تلنبار کرده…





سپیده
ساعت10:23---19 بهمن 1391
وقتی کسی به عشقش میگه نفسمی...

یعنی نمیشه نفسم رو با کسی قسمت کنم,یعنی آدم باش و فقط مال من باش

یعنی چشمات باید فقط منو ببینه...

کاش بفهمه !!
پاسخ:کاااااش


mehrnush
ساعت0:30---19 بهمن 1391
من اهل دياري هستم که دخترو پسرها

با چند کلمه ي عربي باهم محرم ميشوند

اما با يک دنيا عشق نه!!
پاسخ:عززززییییزم.خیلی قشنگ بود.مرسی


nima tanha
ساعت18:15---18 بهمن 1391
در زمانی که وفا قصه برف به تابستان است

و

حقیقت کمیاب و صداقت نایاب به که باید گفت:

من با تو خوشبخت ترین انسانم
پاسخ:هعیییییییییی:(


nima tanha
ساعت18:12---18 بهمن 1391
ای قطار !
راهت را بگیر و برو نه کوه توان ریزش دارد نه ریز علی پیراهن اضافه!
روزگار،روزگار نامردیست.


nima tanha
ساعت18:10---18 بهمن 1391
سلام


چه تلخ
پاسخ:سلام بله.ملت غم و غصه هاشون تموم شده واسه فوتبال سکته میکنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: